تاریخ انتشار : چهارشنبه 20 فروردین 1399 - 17:32
کد خبر : 55826

۱۵۰۰ بسته معیشتی در شهرستان صومعه سرا توزیع شد

۱۵۰۰ بسته معیشتی در شهرستان صومعه سرا توزیع شد

جارستان: فرماندار شهرستان صومعه سرا گفت: همزمان با عید نیمه شعبان،از امروز توزیع یکهزار و ۵۰۰ بسته‌ معیشتی به منظور حمایت از نیازمندان صومعه سرایی و افراد آسیب دیده از بحران ویروس کرونا آغاز شد. سید جلال سیدمحمدی روز چهارشنبه اظهار داشت: این بسته‌های حمایتی شامل مواد غذایی، کالاهای اساسی ضروری، لوازم بهداشتی است. وی

جارستان: فرماندار شهرستان صومعه سرا گفت: همزمان با عید نیمه شعبان،از امروز توزیع یکهزار و ۵۰۰ بسته‌ معیشتی به منظور حمایت از نیازمندان صومعه سرایی و افراد آسیب دیده از بحران ویروس کرونا آغاز شد.

سید جلال سیدمحمدی روز چهارشنبه اظهار داشت: این بسته‌های حمایتی شامل مواد غذایی، کالاهای اساسی ضروری، لوازم بهداشتی است.
وی با اشاره به اینکه بسیاری از اقشار به دلیل کرونا دچار خسارت شده اند افزود: این بسته‌ها با همکاری و مشارکت مسوولان، مردم و خیران تهیه شده و ارزش هر کدام از بسته ها ۳۳۰ هزار تومان می رسد .
فرماندار صومعه سرا از برگزاری برنامه‌هایی به مناسبت میلاد با سعادت امام زمان (عج)، بصورت مجازی خبر داد و افزود: برنامه‌های متنوعی اعم از مولودی خوانی، اجرای گروه سرود سیار، برنامه‌های گروه‌های مذهبی در فضای مجازی در راستای ایجاد شور و نشاط در سطح شهرستان صومعه سرا برگزار می شود .
سید محمدی در ادامه با قدردانی از مشارکت خیران و اصناف و اتحادیه ها خاطرنشان کرد: مشارکت نیروهای جمعیت هلال احمر و نیروهای بسیجی طی چند روز در بسته بندی و توزیع این اقلام قابل تقدیر است .
شهرستان صومعه سرا با حدود ۱۳۰هزار نفر جمعیت سه بخش مرکزی، تولمات و گوراب زرمیخ در ۲۵ کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع شده است./ ایرنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.